מהפכת קסם השיווק

מעבר למודלים, לידע ודרכי הפעולה, קסם השיווק היא הנה תפיסת ניהול עסקים המסייעת למנהלים בהתמודדות היום יומית עם אתגרי השיווק החדש - השיווק של המאה העשרים ואחת.  

בעולם השיווק החדש איש אינו יכול להתחרות עם סין בעלויות הייצור והתפעול ואיש אינו יכול להתחרות עם הודו בעלויות מערכי שירות במיקור חוץ. בעזרתן האדיבה של UPS, PAYPAL וGOOGLE כל אחד מאיתנו יכול להקים מערכת הפצה, גביה, תפעול ופרסום שיכולה להתחרות ביעילות אפילו בגדולים ביותר. בעולם השיווק החדש דרוש הרבה יותר ממוצר, מחיר הפצה וקד"ם.  

עולם השיווק החדש, העולם של סטרבקס, הרד רוק קפה, בנג ואולפסן, הארדלי דיוידסון, גוגל וחבריהם מאמין בכלכלת החוויות. במותג מנצח.  

עולם השיווק החדש מחייב אותנו להיפרד מאדם יקר: מנהל השיווק ולהגדיר, לאפיין ולגייס אדם אחר לגמרי: מנהל חוויית הלקוח. קוסם השיווק!  

קוסמים גדולים הם לעיתים קרובות גם אנשי שיווק גדולים. איך זה קורה?

  • לא בגלל כישוריהם המפותחים לאחיזת עיניים, לתמרון ולהסחת הדעת. זה מתאים לאנשי המכירות מהסוג הישן.
  • קוסמי שיווק מבינים באנשים. ברגשות שלהם ובאופן בו הם תופסים ומפרשים מציאות.
  • קוסמי שיווק מפענחים במקביל גם את הדינאמיקה של קהל שלם וגם  ויודעים לתקשר עם אנשים אחד-על-אחד.
  • קוסמי שיווק יודעים להסתכל מהחוץ – פנימה. הם תמיד חושבים על טכניקות הקוסמות/המוצר שלהם מנקודת ראות הקהל.
  • קוסמי שיווק מסוגלים לדמיין לא את מה שנראה אפשרי, מעשי וקרוב אלא דווקא את מה שלכאורה נראה בלתי אפשרי לביצוע ומצליחים לראות בו את האפשרי.
  • רק קוסמי שיווק מבינים שהיעד היום הוא לכבוש את לב הלקוח. לתמיד!

קסם השיווק אינה תיאוריית ניהול. היא לא נולדה בספריות ובחדרי הרצאות. היא נולדה בשטח. במהלך עשרים שנות תכנון שיווקי, יצירת אסטרטגיות עסקיות ובניית מותגים. תכני קסם השיווק הפכו למתודולוגיית ניהול סדורה בזכות מאות הסמינרים אותם העברתי בשנים האחרונות למנהלים בחברות עסקיות בישראל ובחו"ל. נקודת ההתחלה הייתה מצגת הפאואר פוינט אותה הפכתי לחפיסת קלפים וההמשך בספר עזר (WORK BOOK) ליצירת אסטרטגיית שיווק.  

את/אתה/אתם מוזמנים להצטרף למועדון קסם השיווק. לא צריך כרטיס חבר. גם לא חפיסת קלפים. מספיק להתאהב בשיטה ולהרגיש שהיא מהווה כלי עבודה מרכזי בארגז הכלים הניהולי שלכם. להצטרפות למועדון לחצו כאן