אלירון טובי

אסטרטג שיווקי, בונה מותגים ואוהב קסמים. בוגר המחלקה  למדעי ההתנהגות של אוניברסיטת בן- גוריון בנגב  ומוסמך בית הספר לניהול ולטכנולוגיה של Maryland University בארה"ב

במהלך השנים האחרונות הוביל אלירון מהלכי שיווק אסטרטגיים ויצירת זהות מותגית לעשרות מוצרים וחברות, בניהן:

3M ישראל, Opus Dent  (חברה בת של קונצרן Lumenis), תאגיד ההשקיה נטפים, COMVERS, שמר מתכת, אפיקים רכב חשמלי, QOS (מקבוצת RAD), Net-Eye (Spin-Of של Telrad), אומן יציקות לחץ, גבולות פולימרים, חברת RadWin (מקבוצת RAD), Smart Vending Solutions, תכשיטי רבדים, TTI TELECOM, חברת EPILADY, תאגיד חוליות, תשלובת הבשר של קיבוץ להב, חוחובה ישראל, תכשיטי בית ניר, חיפה כימיקלים, אבן קיסר ועוד, חברת האבן של א. גרבלסקי ובנו, חברת POINTS, בקטוכם ועוד.

יסמין וינוגרד

מובילה מהלכי מיתוג קריאטיביים, בוגרת 'האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל' בתקשורת חזותית. זכתה במספר פרסים בינלאומיים על עבודותיה.  

יסמין מתמחה במיתוג רב שכבתי, גיבוש זהות תאגידית, ופיתוח שפה חזותית כוללת של מוצרים מסחריים, ארגונים  וחברות. בין לקוחותיה הנמנים על הגופים המובילים במשק ניתן לציין את מכון ויצמן למדע, כור, טמבור, שרותי בריאות כללית, סאיטקס, אלתא, תנובה, נסטלה, מוטה, דגם, אדיוסופט, טלרד, בסס"ח, קומפיוג'ן, קופולק, תכשיטי בית ניר, גרבלסקי ועוד .

הביטוי הגראפי בעבודותיה של יסמין מפתיע וממוקד ויוצר בולטות ויתרון מול המתחרים. העשייה נבנית על בסיס היכרות מעמיקה עם המוצר, הגדרת היעדים השיווקיים, הבנת הקטגוריה והסביבה התחרותית, ואפיון קהלי המטרה. כל אלה מובילים לאיתור הגרעין המייחד של המוצר, גיבוש אישיות המותג, ולפיתוח הלכה למעשה של ביטוי גרפי מנצח.

יסמין, מעצבת ויוצרת גם בתחום הצורפות, ועבודותיה, מוצגות בתערוכות ובספרות מקצועית בארץ ובעולם.